Massa bilder!

Ok, Jag behöver skaffa en egen digitalkamera...
Jag lånade en idag, och gick lös som bara den!

And here's the results:



Första bilderna på min radical Inquisitor.
Nöjd som fan!



Min Inquisitor igen, plus delar av min Strom Trooper squad som
ska akompanjera honom.


Fler av mina Storm Troopers.




Min nya Inquisitor vs min gamla.
Viss skillnad i teknik... Now and then!



Tre av mina Terminators.
Måste se till att måla upp de andra två!



Mina första fem veteraner.
Ska ha 2x10st. 5st combi-meltas, 5st combi-plasmas i varje grupp.



Min Iron Father.
Fick i julklapp av Christian och Tina, visste inte ens om att modellen existerade.



En Techpriest Enginseer som jag köpte när de släpptes.
Är förtjust i allt som har med Bionics att göra, därför jag spelar Iron Hands.



Hjältarna till mitt Skaven Warband.
Mordheim är enligt mig det bästa spelet GW har gjort, och Skaven den coolaste rasen!



Fler bilder på Mina Skavens.

Sådär, det var allt.
Skönt att ha bilder på grejerna.
/Mikael

Kommentarer
Postat av: MTR

Tack! Det är tanken att den skall vara ren. Har även lekt med en döskalle i en pratbubbla (för att referera till bad language ikonen jag redan använder vid inläggen) och en animerad version av den som finns nu. Bokstäverna blev snyggare när jag fick mer plats, men osäker till massa röreslse som irriterar.

2010-08-04 @ 19:10:38
URL: http://mtrblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0