Att skaffa till lägenheten

Ja idag har man då ätit middag på ordentliga tallrikar för första gången sen flytten...
snart ett halvår sen...
Ooops!

Tänkte i alla fall, på tal om det, sätta ihop en liten lista på saker, utöver det (mer eller mindre) självklara, som jag har och inte har köpt ännu...

[x] Brödrost
[x] Bäddsoffa
[x] Datastol
[x] Duschdraperi
[  ] Matbord
[x] Ordentliga glas
[x] Planscher
[x] Skrivbord
[  ] Star Wars-sängkläder (Viktigt!!!)
[x] Tallrikar
[  ] Tavlor
[x] Vattenkokare
[x] Wokpanna

Hur jag löser problemet med matbordet får jag se, har ett rätt litet kök... Men jag har en idé om hur jag VILL göra iaf.
Tavlor har jag svårt att hitta... Blir lätt så när man är kräsen.
Annars har jag ju det nödvändigaste... Eller ja, så fort jag fått köpt de där sängkläderna!

/Mikael

Kommentarer
Postat av: MTR

Tavlor är alltid svårt... Inte bara ska de passa ens person utan även inredningen i övrigt. Svårt, svårt...

2010-07-16 @ 05:02:43
URL: http://mtrblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0