Ett sista ryck!

Ja, imorgon bär det av, då har morsan fixat hyrbil, och våran färd söderut börjar!
Vårt första mål är Varberg, för att hälsa på morbror nr1 och hans fru, för att därifrån åka österut mot österlen, och åka söderut längs östra Sverige. Semester, shit yeah!

Så ikväll blir det att spela lite extra länge, lite extra sent! kommer ju förvisso ha med mig min PSP på färden, men då det är jag som kommer köra så kommer det inte bli alltför mycket tid över till att sitta å spela... Funderar på vilka spel jag ska ta med dock. Funderar än så länge på Tekken Dark Ressurection, SOCOM US Navy Seals Fire Team Bravo 3 (jääävla titel på det spelet alltså!) och DOOM 2 (på GBA emulator).

Perhaps?

Nu blir det iaf Te, glass och Battlefield 2 för hela slanten!
Får se hur (eller när) det kommer sluta, men måste få lite sömn tills imorn, ska ju köra bil och grejer...
Men iaf, nu har vattnet kokat upp, och koppen står och väntar på mig i köket!

Ha det gott så hörs vi om ca en vecka!
/Mikael

Kommentarer
Postat av: Trrr

Trevlig resa och mycket snygg layout! :D

2010-06-27 @ 22:14:58
URL: http://greyzonegame.blogg.se/
Postat av: Trrr

Ello!

Då var nya sidan påbörjad. Fick ett lite lustigt namn... mtrblogg.blogg.se men den ska behandla mer än bara MTR Games så det funkar enligt min mening.

Kolla gärna in om du får tid över och droppa lite kritik.

2010-06-28 @ 08:52:57
URL: http://mtrblogg.blogg.se/
Postat av: Tasha

tycker att du gör som jag och mobbar ut mtrblogg.blogg.se ^^ med lite sammarbete kan vi få honom att tappa det helt^^

2010-06-29 @ 21:46:41
URL: http://atalante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0