En trött helg.

Spenderade lördagen med min lillebror.
Det resulterade i en sen kväll med pizza, Hulken och Call of Duty 2.
Vilket förvandlades till en ännu senare kväll, ensam med rester och NCIS...

Men men, idag ska jag över till Christian och Tina! Det ska målas Warhammer med mera, och sedan ska vi, om vädret tillåter, ut och grilla igen!
Härliga tider!

Jag ska också försöka ta lite bilder på grejer som jag målat, vart dåligt med nya foton.

Jag måste verkligen köpa lite serietidningar åt min lillebror...
Det är illa om man inte ens vet vem Ironman är!
/Mikael

Kommentarer
Postat av: MTR

Inte för att Iranoman någonsin varit en favorit för mig, eller ens haft något intresse för serien, men WTF!?

2010-08-02 @ 17:21:07
URL: http://mtrblogg.blogg.se/
Postat av: Tim

Intsämmer, och jag läser inte ens Marvel eller vad det nu är :P

2010-08-03 @ 20:42:38
Postat av: MTR

Ja, du har ett ansvar som storebror. Vid den åldern hade mina systrar redan gjort mig rejält inbiten i X-men... Just den bit som senare blev filmen.

2010-08-04 @ 12:32:36
URL: http://mtrblogg.blogg.se/
Postat av: Malin

Men han vet vad Bamse är för något iaf och det är jag stolt över :D lär dig mikael Bamse är BÄST! det tycker även kalle ! hahaha

2010-08-05 @ 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0