>.<

Sitter just nu och kämpar mig igenom ett ovanligt illa migränanfall...
Inte så värst kul!

Kanske lite ipren och Toblerone kan råda bot, medans jag skrattar, gråter och kritiserar mig igenom serien Deadliest Warrior!
Som något sånär insatt i HEMA världen, kunde jag inget annat än gråta när deras "experter" fick fram att en Samurai var bättre än en Viking... Jag tänker inte diskutera just nu, hur och varför det inte stämmer... har för ont, men är det så att man är av annan åsikt, får man gärna komma förbi GHFS nångång och diskutera med folk som kan!

Ser dock med fruktan fram emot avsnittet om Green Berets vs Spetsnaz... där har vi ett område som jag är kunnig om!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0