Låt mig se här...

Om vi börjar med en fiktiv stat i Sydamerika...
En väldigt korrupt och förtryckande stat...

Sedan lägger vi till en grupp hårdkokta legosoldater...
Med vitt skiljda personligheter och färdigheter...

Om vi sedan lägger till en stackars fattig civilbefolkning, vars alla försök till motstånd möts av pansarvagnar och attackhelikoptrar, och blandar hela smeten med massa stora vapen, explosioner och hjältefasoner...
Vad får vi då?

Nej, ingen kan ju ha undgått den stundande filmen The Expendables, men tro det eller ej, så är det inte det som finns i mina tankar när jag blandar denna härliga smet!

Goood fuckin game!

Nej, utan det är spelet Jagged Alliance 2 jag pratar om!
Men det är just detta faktum som får mig att se fram emot denna film så mycket!
Med sådan extrem name-dropping att det blir löjligt, ser jag med både skepsis och spänning fram emot att få lägga vantarna på denna väääldigt testosteronpumpade film!

Med namn som Jet Li, Jason Statham, Randy Couture, Bruce Willis, Sylvester Stalone, Dolph Lundgren, Arnold Schwarzenegger osv osv... Ja som sagt, det blir löjligt efter ett tag!



Jag hoppas iaf att filmen kommer vara sevärd, och så mycket pengar som Stalone pumpat in i den borde den bli värd att se bara för alla explosioner!

Plus att jag har än så länge aldrig sett en dålig roll av varken Jet Li eller Jason Statham...
Och dessutom tittar ju Minotauro förbi, vilket ska bli väldigt intressant!
Jag hoppas ju på en fightscen mellan Minotauro och Couture... Det hade ju vart Holywood-fight of the century!

Nu ska jag nog ta och sova tror jag...
Känns som en bra idé!
/Mikael

Kommentarer
Postat av: MTR

Filmen verkar extremt rolig men jag är aningen grinig på Arnold just nu... Har du läst mitt inlägg om honom? Han har tappat förståndet helt!

2010-07-18 @ 09:56:49
URL: http://mtrblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0