Om jag...

Om jag skulle bränna ut filerna till X-com på en skiva...
Mala ner skivan, smälta den, och injicera den, som nån sorts ful-rus... Skulle jag då kunna gå ut ur huset utan att känna abstinnens..?

Jag har på det senaste haft en väldigt dålig kombination av att ha vart helt föslöad av värmen, vart helt uppslukad av spelandet, och dessutom haft hur mycket som helst att göra! Jag vill ju bara sitta hemma!!!

Men men, det är tur att man har kompisar, så man måste tvinga sig ut och umgås med folk.
Sen senast har det vart, i ingen speciell ordning, en Death Metall spelning, ett födelsedagskalas, en cykeltur tur och retur genom Göteborg på över 1.2 mil på mindre än 40min, delta i mitt livs första BodyCombat träning, middag hos vänner (och seriöst vääärldens godaste hamburgare!!!), impullsresa till IKEA å handla garderob och hylla till andra vänner, bygga ihop sagda garderob och hylla, och nånstanns där ibland allt har jag t.o.m. hunnit spöa mitt första moderskepp i X-com.

Jag är nöjd!

Nu är iaf vädret lite risigare här i Götet, med regn och rusk, och hela världen har en trevlig grå nyans...
För att citera IT-Crowd... "It's so Soviet out there..."

And I like it!

Tog även lite bilder när jag var och cyklade, vissa blev rätt bra, så håll till godo!


På andra sidan av det berget bor jag!


Hamnen sedd över kanalen.


Ostindiefararen Götheborg. Utanför den kommer GHFS hålla uppvisning under Göteborgs KulturKalas, är du i närheten, gå dit och kolla!


Ostindiefararen igen.

Och kanske, bara kanske, skymtar ett ljus i slutet på den långa mörka tunnel som är arbetslöshet...
/Mikael

Kommentarer
Postat av: MTR

You're a good friend! :D

2010-07-15 @ 16:31:05
URL: http://mtrblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0