Sommar?

Ja nu jävlar är det varmt ute!
Och inte blev det bättre av att gå ut och jogga!

Men nu är det gjort, och snart ska jag fixa nått att äta. Jag hade i solens namn tänkt lägga upp lite bilder jag tog när jag var uppe och tog en promenad i soluppgången för ett tag sedan. Vissa av dem blev riktigt lyckade.

Göteborg i soluppgången
Gasklockan skymtar vid horisonten, och nedanför mig är moskébygget i full fart... fast inte ännu, klockan är inte så mycket.

Göteborg i soluppgången
Hamnområdet. Och en väldigt öde väg.

Göteborg i soluppgången
Jag satt visst en stund, för solen hade klättrat en bra bit innan jag gick därifrån.
I nederkant skymtar också grunden till moskén, ska bli spännande att följa bygget. Mitt joggingspår går nämligen precis intill.

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Trrr

Tack för länkningen! Skall fixa det samma. Fast är ju under bearbetning huruvida jag ska släcka den och starta den nya, mer övergripande bloggen.



Sidan ser i övrigt väldigt ren ut... Kanske lite väl ren rentav. Du har väl kunskaperna för att latja till det lite med en pompös banner och lite design? Fast det tar klart ett tag att komma in i de begränsningar man får av bloggsidan...

2010-06-27 @ 16:59:55
URL: http://greyzonegame.blogg.se/
Postat av: Trrr

Våga leka så kommer kunskaperna snabbt tillbaka. Säger inte att du ska göra en sida som ser ut som en valborgsspya, men lite design för att se attraktiv ut är det inget fel på.

2010-06-27 @ 17:20:30
URL: http://greyzonegame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0